Huawei-tuki

Huawei on maailman nopeiten kasvava IT-laitteistovalmistaja. Yhtiön palveluksessa on 170.000 henkilöä, joista yli 300 Suomessa.

 

Pyydä tarjous

Huawei on perinteisesti ollut vaativien operaattoritasoisten laitteistoratkaisujen toimittaja. Nyt sama huipputeknologia on kaikkien suomalaisten organisaatioiden saatavilla. Huawein laajaan tuotevalikoimaan kuuluvat Huawei-palvelimet, -levyjärjestelmät, -verkkotuotteet, -tietoturvatuotteet ja –valvontaratkaisut.

Verticom on Huawei Enterprisen valtuutettu huoltokumppani Suomessa koko maan kattavalla 24/7 Huawei-tuella. Olemme erikoistuneet Huawei palvelimiin, levyjärjestelmiin ja verkkotuotteisiin sekä niihin liittyviin asiantuntijatöihin kuten virtualisointiin ja migraatioprojekteihin. Huoltoteknikkomme ovat suorittaneet Huawein sertifioidut koulutukset ja heillä on pitkä kokemus myös muiden laitemerkkien tukipalveluista. Tällä hetkellä meillä on viisi sertifioitua Huawei asiantuntijaa ja panostamme jatkossa erikoisosaamiseen ja Huawei-tukeen.

Miksi Verticomin Huawei-tuki?

  • Maailman johtava teknologia yhdistettynä ammattitaitoon lähelläsi
  • Meiltä saat heti asiantuntijan suoraan kiinni.
  • Paikallisilla varaosavarastoillamme koko maan kattava 24/7 Huawei-tuki
  • Palvelemme suomeksi.
  • Verticomin ketterä toimintamalli yli 20-vuoden kokemuksella

Tarjoamme valtakunnallista Huawei-tukea muun muassa teleoperaattoreille, palveluntarjoajille, julkishallinnolle, pankeille sekä finanssi- ja teollisuustoimijoille. Asiakkaitamme ovat niin isot toimijat kuin pienet yritykset. Huawei-tukiasiakkaillamme on laitteita aina pienistä palvelimista laajoihin konesaliympäristöihin.

Meiltä löytyy toimipisteitä ja asiantuntijoita ympäri Suomea. Suomen lisäksi toimimme myös muissa Pohjoismaissa ja Baltiassa 24/7.

Huawei-demoympäristö

Verticomilla on asiakkaiden vapaassa käytössä oleva moderni Huawei-testiympäristö, jossa voidaan demonstroida asiakastarpeita Huawei-palvelimilla ja -levyjärjestelmillä. Esimerkiksi pystymme konkreettisesti testaamaan, mitoittamaan ja kouluttamaan Huawei tuotteita vaikka etäyhteyden kautta. Verticomin asiantuntijat auttavat oikeanlaisen testiympäristön rakentamisessa. Tarvittaessa laitteisto on mahdollista myös lainata asiakkaiden käyttöön.

Huawei-tuki Huawei RH1288 V3 -laitteille
Huawei-tuki Huawei Oceanstor 2200 V3 -laitteille
Huawei-tuki ja Huawei eSight Platform

Huawei RH1288 V3

Huawei Oceanstor 2200 V3

Huawei eSight Platform

Suomalaista palvelua

Huawei-tuki Suomessa tuotetaan suomeksi. Kun avaat Verticomille Huawei-tukipyynnön, pääset suoraan asioimaan Verticomin huoltoteknikon kanssa. Taustalla toimii maailmanlaajuinen Huawein tukiorganisaatio (Global TAC 24/7).

Paikalliset varaosat

Yksi tärkeimmistä kilpailueduista Huawei tuessa verrattuna muihin päämiehiin on että varaosat sijoitetaan paikallisesti lähelle asiakasta. Verticomilla on useita toimipisteitä ja varastoja ympäri Suomea, jotka täydentävät paikallisesti Huawein logistiikkakeskuksia. Tämä järjestely takaa nopean ja kattavan reagoinnin Huawei-tukitarpeisiin.

Huawei-tuki – Palvelutasot

Huawei-tuki on saatavilla kahdella eri palvelutasolla:

Huawei-tuki IT Standard 9×5, NBD

Arkisin 08:00-17:00, reagointivaste: seuraava työpäivä

Palveluaika on arkisin klo 8-17 ja huoltotoimittaja on velvollinen reagoimaan huoltokutsuun viimeistään seuraavan arkityöpäivän aikana ilmoituksesta. Klo 17 jälkeen huoltokutsun selvitys keskeytyy ja jatkuu seuraavana arkipäivänä klo 8, mikäli ei ole tullut ratkaistua edellisenä päivänä klo 17 mennessä. Seuraavan arkityöpäivän reagointivaste tarkoittaa, että siitä, kun asiakas on tehnyt huoltokutsun, viimeistään seuraavan arkityöpäivän kuluessa aloitetaan vian analysointi ja korjaustyö. Jos vian korjaus edellyttää käyntiä asiakkaan toimipisteessä, se tehdään viivytyksettä analysoinnin jälkeen tai erikseen sovittavana aikana.

Huawei-tuki IT Premier 24×7 4h

24×7, reagointivaste: 4h

Palveluaika on 7 päivänä viikossa vuorokauden ympäri ja tarkoittaa, että vianselvitys on yhtäjaksoista, kunnes vika on selvitetty loppuun. Neljän tunnin reagointivaste tarkoittaa, että siitä, kun asiakas on tehnyt huoltokutsun, viimeistään neljän tunnin kuluessa aloitetaan vian analysointi ja korjaustyö. Jos vian korjaus edellyttää käyntiä asiakkaan toimipisteessä, se tehdään viivytyksettä analysoinnin jälkeen tai erikseen sovittavana aikana.

Kun Huawei-tuelle on tarvetta niin voit olla suoraan yhteydessä Verticomin tukeen:
010 850 3111 | support@verticom.fi

Huawei-laitteiden lisäksi tarjoamme tukipalveluja myös muille tuotemerkeille kuten HP, Dell, Lenovo, IBM, Sun-Oracle, EMC, Fujitsu, jne.

Kiinnostuitko?

Ota yhteyttä, niin selvitetään, millainen Huawei-tuki on paras mahdollinen juuri sinun tarpeisiisi.